Monday, November 29, 2010

byk yg sama.. =)

hari ni aku chat ngan dia.. dah lama rasanya x chat n borak2 ngan dia.. tapi apa yg kami borakkan hari ni sgt bermakna.. =) tgh syok2 ktorg berbual.. t'tba je dia ckp next month ngan beli nset.. kebetulan plak sma ngan aku.. next month pun aku nak beli nset gak coz result kua next month.. pastu dia tanya aku sugesstion nset apa patut beli..pastu aku ckp la nokia c6 or other.. aku ckp nokia c6 tu sbb aku nak yg tu.. heee.. dia pun tau nset tu,. heheeee.. kebetulan ag.. dia nak beli yg touch screen.. kebetulan aku pun nak beli touch screen gak.. huhu...pastu dia ada ckp yg skang ni dia pakai nset sony tu yg dia nak beli nokia.. kebetulan aku pun pakai sony skang.. sbb tu aku nak beli nokia plak.. hmmm..sma ag..tgh syok borak2 pasal nset.. t'tba dia ckp yg dia nak amik lesen skuba.. aku pun kebetulan mmg nak amik lesen skuba.. aku dah ckp dah ngan mama.. tapi mama suruh pakai duit sendiri plak.. kenapa byk sgt yg sma antara aku ngan dia ni? hmm.. byk gurauan antara ktorg tadi.. dia majuk ngan aku.. aku pun majuk ngan dia.. hahaaaa.. kelakar pun ada gak.. tapi aku ske betul ngan prinsip dia.. x sume laki ada prinsip cam dia.. hmm.. kagum sebentar aku tadi.. huhu.. sampai cni dulu la yea.. nnt aku smbg ag kalo ada persamaan ag.. heee..

No comments:

Post a Comment