Friday, November 5, 2010

kembali pulang..



dah lama giler x update blog.. baru skang ingat nak update.. hahahaaaa.. al-maklum la skang x wat pape.. hehe.. kali ni nak bercerita pasal apa yg aku wat sekitar bln 10 yg lepas.. bln2 yg len malas plak nak wat.. hahaa..

pada 15 10 2010
adalah hari terakhir aku abis pratical.. best giler time practical tu.. penat mmg la penat.. tapi berbaloi.. now.. aku rindu giler kat sume staff managament.. paling aku rindu ialah staff marketing kak leen & kak aja.. sbb aku ske giler nyakat dorang b'2 tu.. hahaaa.. sepanjang prac kat sana macam2 aku tau pasal kolej aku.. tapi aku xkan cite kat org.. sbb benda ni privasi.. so.. aku simpan sorang la.. hahaa.. staff2 management ni sumenya baik2.. aku x pernah kenal pun dorang sume sblm ni.. coz selama aku belajar kat cna.. jarang sgt aku nak masuk JPM.. tu yg agak x kenal sgt staff management ni.. ble dah kena prac kat cni.. baru la kenal sume.. heheee..

setakat ni je la cite pasal kolej.. nnt kalo ada.. aku update ag k.. heee..

pada 16 10 2010
adalah hari pra-graduasi kolej shahputra bagi student akhir.. aku adalah salah seorang yang akan menghadiri majlis tersebut.. yea la.. sblm ni mana pernah grad.. tu yg g gak.. hahahaa.. even baru pre-convo je.. heee.. nak tunggu convo betul lmbat ag.. dalam masa yg sama.. nak say tQ to my family yg sudi dtg nak tgk anak dia convo.. hahaaa.. dan aku nak say congratez tu my fren (dye) sbb berjaya dalam pelajaran dan mendapat gelaran best student UiTM.. aku bangga dpt kwn cam dye ni.. dalam ramai2 kwn.. dye la yg banyak bantu aku.. byk bagi nasihat kat aku.. byk bimbing aku ke jalan yg benar.. hahahaaa.. bagi aku.. dye la kwn sehidup semati aku.. walau aku sedih.. gembira.. ssh.. senang.. dia ttp ada disisi aku.. selama 3 tahun aku kenal dia.. pelbagai cabaran dan dugaan ktorg hadapi bersama.. tipu la kalo aku ckp x pernah ada salah faham antara kami b'2.. setiap org yg berkwn mesti akan hadapi perselisihan faham.. begitu juga ngan aku & dye.. tapi dengan pertolongan drpd Allah SWT.. kami dapat lalukan bersama2 (t'tba plak touching ni kenapa).. hahaa.. tapi aku ttp nak berterima kasih pada dye sbb sudi jadi kwn aku.. heee.. sayang DYE.. mmuuaahh.. =)






2 comments: